Vi hjelper deg – enten du har en forsikringsskade eller ønsker tilbud på reparasjon. Med skadeomfanget, miljøet og kostnadene som utgangspunkt, bistår våre medarbeidere deg med en vurdering.
Vi reparerer alltid etter bilprodusentenes retningslinjer og benytter høykvalitetsprodukter.
Med egen smart repair avdeling, reparer vi også små skader som ofte er under egenandel. Ønsker du et pristilbud, kan du sende en forespørsel her
Hvordan foregår en skadetaksering hos oss?
Er det en forsikringsskade, må den meldes inn til forsikringsselskapet ditt først. Vi har avtale med de fleste store forsikringsselskapene. Det eneste du trenger å gjøre er å sende inn skademelding til forsikringsselskapet.
Når du har fått skadenummer, kan du booke time til taksering her. For å redusere belastning på miljøet og møte forsikringsselskapenes miljøkrav tilbyr vi fototaksering der det er mulig.
Velger du å booke time til taksering hos oss tar inspeksjonen vanligvis rundt 15 minutter – vi vurderer skaden, sender taksten til forsikringsselskapet og bestiller deler når taksten er godkjent. Leiebil bestilles etter din dekning som hentes og leveres hos oss. Dekkes skaden av forsikring, tar vi oppgjøret direkte med selskapet ditt. Har du en egenandel, betales den hos oss ved henting etter reparasjon